Avatar billede Blueeyez Mester
03. december 2011 - 17:51 Der er 1 løsning

Backup software men men men

Jeg søger et backup software, men der er nogle små/store kriterier som det helst skal kunne fungere med.

Programmet skal køres fra Windows XP maskine (En som jeg har tænkt mig at samle til følgende opgave spcielt)

Programmet skal lave backup på følgende måde:

Jeg har 1 bærbar og 1 stationær.

Så tager jeg harddiskene fra dem og tilslutter til pcen som skal være backup keeper så at sige.

Backupen af mine 2 maskiner skal ende i 1 fil (Hver for sig self)

samt det helst skal kunne gøres dynamisk, således at min stationærs C drev på 160 GB og bærbar på 40 GB ikke fylder så meget, men kun det egentlige brugte kapacitet..

Håber nogen kender gode forslag som vel og mærket skal være freeware!

Jeg har før brugt Clonezilla,  men jeg ønsker at køre det fra et system og finder derfor clonezilla lidt meget upraktisk..

Smid os gerne links til evt sider/downloads.
Avatar billede Blueeyez Mester
10. december 2011 - 17:23 #1
Lukker