Avatar billede Halfdan1311 Nybegynder
02. december 2011 - 13:18 Der er 5 kommentarer

Leopard -> Snow Leopard

Er der nogen af jer der ved hvordan man opgradere fra 10.5.8 til Snow Leopard hvis man kun har .dmg filen?
Jeg vil helst gerne undgå at bruge en ekstern/flash drive/brænde en cd!

MVH. Halfdan Valentin Harring.
Avatar billede LarsGottlieb Nybegynder
02. december 2011 - 14:00 #1
Jeg har brugt diskværktøjet til at oprette en partition ekstra - mener der skal bruges 5GB, det samme til at gendanne dmg'en ind i den, og så bare rebootet fra den lille partition.

Tryk på alt under opstarten for at vælge hvor den skal boote fra (o:
Avatar billede Halfdan1311 Nybegynder
02. december 2011 - 14:09 #2
Hvordan gendanner du dmg'en ind i den? :-)
Avatar billede LarsGottlieb Nybegynder
02. december 2011 - 14:15 #3
Når du har oprettet partitionen:

dmg filen bør ligge til venstre i oversigten. Klik på den, og vælg fanen gendan. Træk modtagerdisken ned i stien, tryk på 'gendan' og se det ske ..
Avatar billede Halfdan1311 Nybegynder
02. december 2011 - 16:10 #4
Hej,

jeg kan ikke oprette en partition!
endvidere kan jeg ikke reparere Macintosh HD! :S

Fejl: Kontrol eller reparation af arkivsystem mislykkedes.
Avatar billede LarsGottlieb Nybegynder
02. december 2011 - 19:55 #5
Så skal du desværre nok ha' fat i en skive eller en usb alligevel; beklager.