Avatar billede pstidsen Novice
30. november 2011 - 19:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hente gamle mails på iPad

(endnu en dårlig ting ved E...: Ingen tabletpc kategori. Prøv nu lige at komme ind i kampen!)

Nå, men når man bruger mailprogrammet og sætter det op til sin Exchange konto, så bliver gamle mails ikke synkroniseret med over. Det gælder også undermapper. Kan man på en måde få dem med?
Avatar billede DanielsenDkz Nybegynder
30. november 2011 - 21:02 #1
havde samme problem på min iphone har prøvet at søge på det uden held det kan være der evt ligger en app til det :)
Avatar billede pstidsen Novice
30. november 2011 - 21:07 #2
Har skrevet på to apple forums nu. Vender selvfølgelig tilbage med en evt. løsning.
Avatar billede cassio299 Nybegynder
02. december 2011 - 01:06 #3
Under selve din exchange konto (indstillinger/E-post, kontakter, kalendere/"din exchange kontonavn"/Dage til synkronisering/) sæt Dage til synkronisering til ingen grænse gå derefter tilbage til oversigten over alle dine Konti

.....under overskriften Mail...

sæt Vis: til det antal seneste beskeder der skal vises.
Avatar billede pstidsen Novice
02. december 2011 - 14:32 #4
Tusind tusind tak!!!!!!!!