Wao ! sydenergi !
Hejsa !Ja jeg troede det skulle være løgn, men faktum er at Sydenergi hellere vil have nye kunder fremfor de eksisterende kunder .. så er det nok man siger " aah det kan nok ikke passe ". Men lad mig forklare hvad jeg gik igennem en tidlig morgen den 30/11-2011.
Jeg står op og gør mine gøremål, nu hvor jeg alligevel sidder ved computeren.. kunne man jo lige ordne sine regninger.. til min overraskelse ser jeg så at regningen fra sydenergi er lidt højere end normalt, så det undersøger jeg nærmere ved at ringe til dem for at høre hvordan det kan være. ?
For en måned tilbage ringede vi ind til Sydenergi og fik opgraderet vores fiber 15mb/15mb + Stor danmarks pakke til pris 598,- kr .... til en 40mb/40mb + stor danmarkspakke + fri tlf abonnement til pris 598,- kr da vi kunne se man kunne få dette.
Damen i kundeservice sagde enda også til os at det kunne hun da godt se at det var skørt at vi betalte samme pris for mindre når man kunne få det mere for den samme pris.
eksempel : http://www.se.dk/Media/Produktoversigt/Fiberbredbaand+og+tv.aspx
Kun for nye kunder (åbenbart) :
http://www.se.dk/Media/Produktoversigt/Fiberbredbaand+og+telefoni+og+tv.aspx
Nå, men som sagt ringede vi ind den morgen for at høre om hvordan det kunne være vores regning pludselig lød højere end normalt.
Derefter bliver det ret sjovt .. hun forklare at det er fordi vi har opgraderet vores fiberforbindelse til 40mb op/ned i forrige måned og har kørt med den i en måned.
Ja det kan hun så vidt have ret i, men hvorfor blev vi så ikke oplyst om det dengang vi opgraderede den.
Det kan hun så selvfølgelig ikke forklare og hun synes da heller ikke det gav nogen mening at vi betalte det samme som nye kunder, men at de nye kunder fik en langt bedre service for de samme penge.
Bottom line er .. vores forbindelse bliver nu nedgraderet til 15/15 mb til 598 hvor imod de nye kunder kan få 40/40mb til selv samme pris OG et gratis Tlf abonnemnt oven i hatten.
nu er 15mb op/ned jo en ganske fin forbindelse og som sådan har man jo ikke brug for 40mb i dagens danmark.
Men at man behandler de eksisterende kunder sådan er jo komplet til grin. Man fristes næsten til at sige det ikke burde være lovlig at være diskreminerende på den måde.
Hvad mener i ? og har andre prøvet noget lignende inde for sydenergi ?
med venlig hilsen Lotinis.