Avatar billede mortron Nybegynder
30. november 2011 - 15:11 Der er 1 kommentar

Kan ikke synche iPhone kalender til Outlook

Hej, efter Apples seneste iOS opdatering kan jeg ikke få iTunes til at synkronisere mine kalendere ordentligt. Jeg har ikke haft problemer med det tidligere hvor det sagtens kunne lade sig gøre at synkronisere begge veje. Men nu det gået helt i ged for den: Outlook begivenheder bliver fint nok lagt ind på iPhonen (omend der er et farligt rod med dubletter - som sjovt nok heller ikke var et problem tidligere), men der sker intet den anden vej. Dvs. at begivenhederne jeg opretter på telefonen bliver ikke sendt til Outlook på min PC.

Hvad siger alle I kloge mennesker? Hvordan får jeg styr på mit sh.. igen?
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2011 - 18:53 #1
Apples seneste iOS opdatering kan jeg ikke få iTunes til at synkronisere mine kalendere

mit bedste bud er nok art at fjerne den opdatering