Avatar billede jjmb Nybegynder
30. november 2011 - 10:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Php programør samt designer søges

Hej

Jeg søger en php programør som kan hjælpe mig med flere mindre og større opgaver. Der skal ligeledes laves nyt logo/layout mv...

Så du skal kunne:

Php/mysql
Designe, komme med input, have idéer osv.

Samarbejdet skal gerne foregå over skype eller msn den næste måneds tid, Så du må gerne have et par timer til projektet pr dag.

Prisen må vi snakke om.

Ser frem til at høre fra dig :-)

Vh
Jannik
Avatar billede cebt Nybegynder
30. november 2011 - 12:09 #1
du skal være velkommen til at kontakte mig på kontakt@cebt.dk evt. med lidt mere info om projektet
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
30. november 2011 - 12:44 #2
Hi ,
    I am a software programmer .I have long experience in PHP and Asp.net .
    I am self-employed here in Cph .
    Looking forward to view your project requirements .
    Mail me to info@ronplex.com
Regards ,
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
01. december 2011 - 20:58 #3
Hej Jannick,

Du er meget velkommen til at kontakte mig på info@tk-datateam.dk

Så kan vi dræfte nærmere.
Avatar billede jjmb Nybegynder
11. april 2013 - 22:00 #4
lukker tråden