Avatar billede TumseMM Nybegynder
29. november 2011 - 17:17 Der er 10 kommentarer

Feedback på SlutDenAf.dk

Hej eksperter.

Efter lang tid er min side endelig kommet online! :)

Den hedder SlutDenAf.dk (HUSK NU DER ER ET 'L') ^^

Konceptet er at afslutte en sætning hver dag :) og rate andres :)

Giv noget respons! :) Min første side overhoved!

M.V.H TumseMM
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. november 2011 - 17:54 #1
er det denne? husk at give et link.
http://slutdenaf.dk/
Avatar billede TumseMM Nybegynder
29. november 2011 - 18:02 #2
yes det er den :)
Avatar billede klanger42 Juniormester
29. november 2011 - 18:50 #3
Er du selv tilfreds med det resultat??????

Sikke en gang rod...
Avatar billede TumseMM Nybegynder
29. november 2011 - 18:59 #4
Hvilken browser bruger du? :)
29. november 2011 - 19:46 #5
Enig: Sikke en gang rod...

IE9 DK ...
Avatar billede delvis-begynder Nybegynder
29. november 2011 - 19:54 #6
Desværre kan jeg heller ikke være positiv - jeg må give #3 og #5 ret.
Nu er det jo også feedback du beder om, så her er min kritik.

Du har billedfelter der dækker tekst.
Det ser ud til du har to forskellige sider lagt oven på hinanden.
Når jeg trykker på "bruger" i teksten "Mangler du en bruger" kommer et popup felt pænt op midt for, men "Registrer" knappen ligger øverst i venstre hjørne, ovenpå teksten der sansynligvis er "brugernavn".
Min browser er IE9 og jeg har prøvet forskellige skærmopløsninger.
Iøvrigt er det ikke gået op for mig hvad siden skal bruges til, men det kan selvfølgelig være min egen skyld, eller at væsentlig tekstbeskrivelse er dækket.

Hvilken browser og skærmopløsning har du bygget sitet til?
Avatar billede TumseMM Nybegynder
29. november 2011 - 20:38 #7
chrome og safari fungerer perfekt. bare for os som er kommet videre fra IE :)
Avatar billede delvis-begynder Nybegynder
29. november 2011 - 20:48 #8
Fint nok - jeg sidder fast i IE, for jeg troede faktisk IE stod for
"Ingen Efterkommere" og så kan jeg jo ikke komme videre, når der ikke er noget efter.  :)

Ha en god aften.  :)
Avatar billede chalde Seniormester
29. november 2011 - 20:58 #9
#7 Så du ønsker ikke at have besøg af potentielt 30-40%? God indstilling, det skal du nok få "kunder" i butikken af.

Anyway, i Chrome:
Rod, rod og atter rod. Opdelingen gør det besværligt at finde rundt.
Farverne er helt i hampen og gør den trættende at se på efter et øjeblik (og dele af siden er stort set ulæselig med mørk font på mørk baggrund eller omvendt).
Og hvorfor bruge så mange forskellige fonts?
Der mangler bare et par animerede gifs, og så havde du en tidsmaskine.

Min mening: Design skal laves om fra bunden af. Keep it simple. Ikke alt det rod med fonte, farver og spøjse placeringer af bokse. Gør den indbydende for folk at komme til og let at finde rundt på. Personligt ville jeg være klikket væk efter et øjeblik, hvis det ikke var for lige at blive forundret et øjeblik over at blive smidt tilbage i tiden rent designmæssigt.
Avatar billede TumseMM Nybegynder
29. november 2011 - 21:44 #10
Du har sikkert ret, jeg vil kigge på det :) Tak for respons Chalde!