Avatar billede hoopmaster Nybegynder
29. november 2011 - 13:22 Der er 2 kommentarer

Coolermaster Silencio 550

Hej Eksperter

Vil til at samle en ny gamer pc, og har kig på dette kabinet. Har læst et par anmeldelser hvor der bliver snakket om at den ikke køler godt.

Er der nogen som har erfaring med kabinettet?

Jeg har kig på noget lignende til at smide i:
- INTEL i7 2600K (SOCKET 1155), 4x 3.4ghz
- ASUS 1536MB DDR5 GTX570
- GIGABYTE Z68A-D3-B3 BUNDKORT
- 700W 80+ CERTIFIED COUGAR STRØMFORSYGNING
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2011 - 13:40 #1
Jeg kan heller ikke se hvordan det kabinet skal kunne køle ordentligt.

Jeg har et Antec Three Hundred som er i nogenlunde samme prisklasse.

Her der er også blæsere i toppen. Varme stiger jo til vejrs ... :)
Avatar billede hoopmaster Nybegynder
29. november 2011 - 15:19 #2
:) the thing is... Jeg kan virkelig godt lide designet på ovenstående Coolermaster - den blanke sorte er lige min stil...

Så vil bare gerne høre om folk har problemer med den...