Avatar billede chapper1988 Nybegynder
29. november 2011 - 11:52 Der er 2 kommentarer

Datamatiker som enkeltfag.

Jeg synes jeg fandt noget på nettet, for ca. 2 måneder siden omkring at blive datamatiker, hvor det var som enkeltfag, men kan ikke finde  det igen desværre.

Derfor ville jeg lige høre jer, om i ved noget omkring det? Grunden til jeg spørger, er at jeg har ikke råd til læse det før om 3 til 4 år, hvis jeg kun skal leve af su, fritidsarbejde og evt sulån. Så ville jeg nemmere kunne tage nogle fag af gangen, mens jeg har mit fuldtidsjob.

Hvis i ved noget omkring mit spørgsmål er i meget velkommen til at skrive :)

Med venlig hilsen

Chapper1988
Avatar billede chapper1988 Nybegynder
29. november 2011 - 12:07 #2
Tak for svaret :)

Men ved du, om hvor det evt foregår?

Om der er enkeltfag i Aalborg, Århus eller der omkring, for jeg kan se der står 0 hold.