Avatar billede CasperFischer Nybegynder
28. november 2011 - 17:46 Der er 22 kommentarer

Søger et par stykker til at skrive tutorials.

Hej.

Da jeg er igang med at starte et tutorials website op med web tutorials fra a til z, søger jeg et par stykker der vil hjælpe med at skrive nogle tutorials.

Hjemmesiden er 100% non-commercial og derfor vil det her og nu også være frivilligt arbejde, men på sigt kan der opstå indtægt muligheder i form af affiliate m.m.

Dig
Du har lyst til at dele viden med andre.
Du kan skrive på engelsk.
Du har erfaring med enten kode sprog, grafisk arbejde eller andet relevant web udvikling.

Det får du ud af det
Mulighed for at dele din viden med andre.
Et netværk af web udviklere du kan bruge.
På sigt mulighed for indtægt.

Håber at høre fra et par stykker.
Avatar billede tobrukDk Novice
28. november 2011 - 18:26 #1
Tror du selv at folk gider det når de kan bruge eksperten.dk og andre side hvor de ikke skal gøre så meget, jeg tror bare hvis jeg var dig vil jeg drop det fordi der er utrolig mange som abe efter hinanden,
Avatar billede Blueeyez Mester
28. november 2011 - 19:08 #2
Kommer an på hvor moralen ligger på dette område :)
Avatar billede pstidsen Novice
28. november 2011 - 19:42 #3
Synes du ikke der er nok tutorialssider?
Avatar billede tobrukDk Novice
28. november 2011 - 20:55 #4
Lige min ord Pstidsen altså jeg vil gerne vide hvad han søger efter siden han også gerne vil lave nr 1000000 tutorialsside.
Avatar billede CasperFischer Nybegynder
28. november 2011 - 21:33 #5
#1
Endnu en Web-integrator som har lidt ondt i numsen over ikke at have lært at programmere grundet en 1 års udannelse på teknisk ? :)

Handler intet om at abe efter, handler om at bidrage med noget.

#3
Garanteret, men det da ikke ensbetydet med jeg ikke kan starte noget op. Ligeledes kunne jeg jo spørge dig, synes du ikke der er nok webshops der sælger voks? ;) hihi.
Avatar billede Blueeyez Mester
28. november 2011 - 21:48 #6
#5 Læs os li nr 2 :)
Avatar billede CasperFischer Nybegynder
28. november 2011 - 21:49 #7
#6
Kan jeg få dig til at uddybe det? :)
Avatar billede Blueeyez Mester
28. november 2011 - 21:56 #8
#7 Tænker på de tutorials du vil have er det indenfor:

At fjerne spærringer/blokeringer på nettet.
At gøre andre illegale ting etc?
Hvordan man deler filer via p2p?

Eller er vi henne i hvordan man skifter kølepasta på en cpu/gpu.
Bruger div programmer?

Følgende er blot eksempler og jeg er selv stærkt imod de 3 første tutorials.
Avatar billede CasperFischer Nybegynder
28. november 2011 - 21:57 #9
#8

Arh, kan godt være jeg ikke selv fik uddybet det helt.

Det er web udvikling. Sociale medier, søgemaskine optimering, programmering, designing, frameworks osv, osv. :)
Avatar billede Blueeyez Mester
28. november 2011 - 22:03 #10
#9 Ja okay på den måde ;)
Avatar billede pstidsen Novice
28. november 2011 - 22:04 #11
Avatar billede CasperFischer Nybegynder
28. november 2011 - 22:25 #12
#11
Med en title søgning, får jeg det til 3,4 millioner hits :)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2011 - 23:29 #13
#8
Er ikke helt enig i dig med to af dine punkter.
- At fjerne spærringer/blokeringer på nettet.
Hvad blev der af det frie internet?
- Hvordan man deler filer via p2p?
Ikke alle filer der deles via p2p er ulovlige.
Avatar billede pstidsen Novice
29. november 2011 - 12:13 #14
#12: Okay. 3,4 millioner er ikke nok! Så mangler vi self din tutorial! UNDSKYLD UDSKYLD UNDSKYLD!
Avatar billede CasperFischer Nybegynder
29. november 2011 - 12:26 #15
#14.

Jeg undre mig lidt over din holdning til ting. Jeg bidrager med noget, kvit og frit til brugerne.
Hvorfor har du et behov for at nedgøre dette?
Avatar billede pstidsen Novice
29. november 2011 - 16:42 #16
Jeg påpeger blot at der er mange andre sider som gør det samme som du vil. Det står dig frit for at lave din side - men uden mig (har heller ikke kvalifikationerne og uddannelsen til det)
Avatar billede CasperFischer Nybegynder
29. november 2011 - 16:57 #17
#16
Super, men mon ikke det ville være en idé, i fremtiden at bruge din tid på eksperten.dk i tråde hvor du kan bidrage med noget :)
Avatar billede pstidsen Novice
29. november 2011 - 17:18 #18
Jeg synes jeg også jeg gjorde - men der er der nok flere meninger om.
Avatar billede pstidsen Novice
29. november 2011 - 18:20 #19
Det synes jeg*
Avatar billede tobrukDk Novice
29. november 2011 - 21:48 #20
Ellers prøve Lynda.com de laver god video til php , database, osv.. :) jeg kan blive ved med at siger utrolig mange ting :)
Avatar billede CasperFischer Nybegynder
29. november 2011 - 22:28 #21
#18

Uden tvivl.

#20

Lynda er nu ikke meget værd for en erfaren programmør.
Men altså, jeg kan også uden at blinke nævne op mod 100 tutorial websites, hvor vil du hen med det?
Avatar billede tobrukDk Novice
04. december 2011 - 02:06 #22
Jeg synes personligt det er en god side til at forklare tingen på en god måde på at du forstår det :)