Avatar billede Ingeniousify Nybegynder
26. november 2011 - 14:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med at modtage beskeder.

Hej folkens.
Jeg sidder med et problem her.
Jeg har en mobil, HTC Wildfire S med abonnement ved CallMe. Min kæreste har en HTC Wildfire ved Oister. Og problemet er at, når jeg sender hende beskeder, så modtager hun dem, men når hun sender mig beskeder så modtager jeg dem ikke. Det er kun til hende, der er et problem, alle andre kan sagtens modtage mine beskede og jeg kan modtage deres. Jeg kan sagtens ringe til hende, og hun kan også godt ringe til mig.
Jeg har haft ringet til mit mobilselskab men de ved selvfølgelig ikke hvad der skal gøres ved det, så derfor håber jeg at der er nogen herinde der muligvis har siddet med samme problem, som kan hjælpe mig, fordi jeg er satme frustreret over det.

Hilsen Patrick.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. november 2011 - 15:21 #1
hvad med at slette jeres data hos den anden, og derefter oprette ny ud fra data på en modtagen sms (sendes efter kontaktdata er slettet)
Tjek også om der er dobbelt-data (ram+sim).

Men ellers - så undgår du jo en masse snik-snak i løbet af dagen ;)
Avatar billede Ingeniousify Nybegynder
26. november 2011 - 15:39 #2
Problemet er løst, mange tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
26. november 2011 - 15:57 #3
accepter lige dit svar, så du lukker spg...
Avatar billede Ingeniousify Nybegynder
26. november 2011 - 16:07 #4
Skal du ikke have points da det var dig der hjalp mig?
Avatar billede claes57 Ekspert
26. november 2011 - 16:21 #5
det er ligemeget...