Avatar billede Wheemz Nybegynder
26. november 2011 - 14:03 Der er 4 kommentarer

PC spec angående Battlefield 3

Ja, kære venner. Nu er der jo utallige tråde om dette her, og nu kommer der altså et nyt. Jeg har søgt meget herinde, men sagen er, at jeg skal vide lige præcis hvad jeg skal ændre i mine specs (uden at det bliver aaaaalt for dyrt) for at kunne køre det på high - eller ultra high for den sags skyld.

Jeg har ladet mig fortælle, at jeg i hvert fald skal have et nyt grafik kort. Så det er jeg ret afklaret med. Kan I anbefale et i en 1500-2500 pris klasse som er godt?

Her er mine specs i hvert fald:

Intel Core i7 920  @ 2.67GHz
Bloomfield 45nm Technology

4.00 GB Dual-Channel DDR3 @ 533MHz

Acer FX58M (CPU 1)

W2243 (1920x1080@60Hz)
1024MB GeForce GTS 250 (Sapphire/PCPartner)

625GB Western Digital WDC WD6400AAKS-22A7B2 ATA Device (SATA)

(tog bare det hele fra Speccy, så jeg ved ikke helt om noget af det er mere eller mindre underordnet)

Håber, at I kan hjælpe mig, og ikke vil rage så meget når der vælter endnu et spørgsmål ind om BF3.
Avatar billede Six Nybegynder
26. november 2011 - 17:34 #1
Kig her:

http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?q=&qft=480&s=&cpath=1-2-15&qt=Fql&nf=specifictaxonomy%3a^Hardware|2%2fGrafikkort|15%24

og her kan du se en chart over hvordan de forskellige kort præsterer :) http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Din processor ser fin ud. Måske en gang ram vil hjælpe lidt på afviklingen af BF3 også.

Jeg vil tro at du skal have lidt 2-4gb ekstra ram, samt et bedre gfxkort - så burde den være der :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2011 - 18:43 #2
Hmmm....
Jeg kører med nogenlunde samme setup, blot med en svagere CPU, nemlig E8400 og mit GTS250 er fra Asus, og jeg har ingen problemer med at spille det i Ultra High i 1920 x 1080.

Hvilket bundkort har du?
Hvor stor er din PSU? Det er ret så vigtigt at denne er stor nok til et evt. andet grafikkort!
Avatar billede Wheemz Nybegynder
26. november 2011 - 22:58 #3
Hvor kan jeg finde det henne? - Må indrømme, at jeg ikke er så skarp når det kommer til den her slags.
Avatar billede torauma Nybegynder
23. december 2011 - 12:53 #4
hej hej alle sammen

jeg har lige købt bf3 ril pc men jeg har et lille problem det er når jeg spiller kommer en en basked at programet er holdt op med at vrike hvad kan jeg gøre ved det......

jeg har i min com...

intel core (tm) i5 cpu
system 32 bit
4 gb ram
grafikkort ati radeon hd 5700 s med 1 gb ram