Avatar billede jtjd Nybegynder
26. november 2011 - 10:33 Der er 4 kommentarer

HJÆLP

når jeg starter min computer med num lock tændt virker det numeriske tastatur, men slår jeg num lock fra og til efter jeg har startet computeren virker det numeriske tastatur ikke mere og så skriver den tal inde på bogstaverne jklnmoip istedet for.
har hørt at jeg skal trykke på noget sammen med fn knappen.
men kan ikke finde ud af hvad jeg skal trykke.
er der nogen der kan hjælpe.
Det drejer sig om en hp pavilion entertainment pc med windows vista installeret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2011 - 17:01 #1
Hvis der står andet på numlock tasten har den dobbeltfunktion, og du skal så bruge fn knappen samtidig for at skifte funktion.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. november 2011 - 17:03 #2
Hvis numlock er indrammet på tasten, skal du bruge fn knappen.
Som du kan se, er fn også indrammet...

Håber du kan se fidusen :)
Avatar billede jtjd Nybegynder
26. november 2011 - 17:27 #3
Der står ikke andet på num lock tasten og den er ikke rammet ind.

så håber du har et andet forslag
Avatar billede jtjd Nybegynder
26. november 2011 - 17:29 #4
der står ikke andet på num lock tasten og den er ikke rammet ind.

så håber du har et andet forslag