Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 22:06 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Logo til hjemmeside

Nu har jeg prøvet en masse gange, så den 20 gang må vøre lykkends gang. Jeg søger et logo, til hjemmesiden http://www.dro.subnet.dk isteden for det der er (dro er bare en testside, den rigtige side åbner på et andet tidspunkt) Logoet skal passe til en grå baggrund og der skal stå Onlyteens.subs.dk på det, og det må godt været lidt sejt. Jeg vil give 309 point til den der gider at hjælpe mig, det skal have den samme størelse som det der er nu
Avatar billede avlund Nybegynder
04. august 2001 - 22:08 #1
Avatar billede ~kee~ Nybegynder
04. august 2001 - 22:13 #2
*griner lidt*
Avatar billede avlund Nybegynder
04. august 2001 - 22:14 #3
Nu er jeg ved at blive træt af det her, det er ikke sjot længere. Mail sendt til admin ang. begge dine/jeres konti. Slut.
Avatar billede avlund Nybegynder
04. august 2001 - 22:14 #4
Undskyld, sjot = sjovt selvfølgelig.
Avatar billede well_r Nybegynder
04. august 2001 - 22:15 #5
hehe
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. august 2001 - 22:18 #6
Beklager morten. Det handler om at gøre det mange nok gange. Det handler om at opføre sig fornuftigt.

Du kan baske hovedet mod en betonmur så mange gange du vil uden at der kommer hul i den. Du skal have det rigtige værktøj frem før det lykkes.

Såsom lidt respekt og troværdighed.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. august 2001 - 22:20 #7
Ups.  mangler et ikke i første  \"handler om\".  \"handler ikke om\"
Avatar billede avlund Nybegynder
04. august 2001 - 22:21 #8
Hvis det dér \"Det handler om at gøre det mange nok gange\" bliver lavet om til \"Det handler IKKE om at gøre det mange nok gange\" vil jeg tilslutte mig.
Avatar billede avlund Nybegynder
04. august 2001 - 22:21 #9
Yes :->
Avatar billede rfogh Nybegynder
04. august 2001 - 22:57 #10
That\'ll teach him, jakoba! :o)
Avatar billede douglas Nybegynder
04. august 2001 - 23:18 #11
Jakoba: Problemet er bare at morten, vil slå hul i muren med hovedet.
Og lad ham da gøre det!
Jeg gider bare ikke hjælpe til.
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 23:30 #12
.....
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
05. august 2001 - 01:49 #13
tager pointene til mig igen så...
Avatar billede avlund Nybegynder
05. august 2001 - 05:42 #14
For en gangs skyld!