Avatar billede bufli Mester
24. november 2011 - 19:33 Der er 1 løsning

WD NAS drev: Kan ikke længere spille mine musikfiler

Jeg har et Western Digital Worldedition II NAS drev. Jeg har en masse musik liggende på den. Jeg har så både en PlayStation 3 og en Pure Evoke Flow internetradio. Begge disse har hidtil kunne afspille musikken fra NAS drevet.

Nu kan hverken min PlayStation 3 eller min Pure Evoke Flow radio spille musikken.

Jeg kan se at på min internetradio har mit NAS drev ændret navn. Før hed det kun MyBookWorld. Nu hedder det:
[MyBookWorld] TwonkyMedia

Når jeg vælger [MyBookWorld] TwonkyMedia som mediaserver, siger radioen:
No contents shared!

Er der nogen der har en ide til, hvad der er gået galt. Jeg synes ikke at jeg har gjort noget fra det virkede sidst til nu, bortset fra en enkelt ting. Jeg har firmware upgraded NAS'en for nyligt, men om den har virket siden kan jeg være i tvivl om.

M.v.h.
Kenneth
Avatar billede bufli Mester
05. december 2011 - 21:54 #1
Jeg har nu fået løst problemet, så jeg skriver lige løsningen her, så andre kan få glæde ad den.

I TwonkyMedia Server under Advanced Setup > Maintenance klikkes på "Reset to defaults". Problemet var, at alt under Basic Setup > Sharing > Content Locations var blankt. Efter jeg har klikket "Reset to defaults" står der igen
/Shared Music
/Shared Videos
/Shared Pictures

Det skal lige pointeres, at jeg ikke selv har været inde og ændre noget som kan have skabt problemerne, så jeg tror stadig på, at det var en firmware upgrade der forårsagede problemerne.