Avatar billede asgerv Nybegynder
21. november 2011 - 18:50 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Kun 200 GB synligt af 500GB harddisk

Hej.
Jeg har en 500GB WD hdd, men jeg kan kun se 200GB af dem. Den har tidligere været delt op i partitioner, og en af partionerne var der også, inden jeg formaterede.
Er der en måde jeg kan wipe alle partionerne, så jeg kan se alle 500GB igen?

WD5000AAKS
Windows 7 64 bit ultimate

Diskhåndtering:
http://imageshack.us/photo/my-images/528/wtfkn.jpg/
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 19:19 #1
EaseUS Partition Master Home Edition: http://www.partition-tool.com/personal.htm
Avatar billede asgerv Nybegynder
21. november 2011 - 19:21 #2
Det har jeg prøvet, gør ingen forskel.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2011 - 19:26 #3
Ok :)

Inden jeg/vi fortsætter med forslag, så skriv lige hvad du selv har prøvet. Gider ikke foreslå noget som allerede ER afprøvet...
Avatar billede asgerv Nybegynder
21. november 2011 - 19:33 #4
Jeg har prøvet at rode i diskhåndteringen, og i det partition manager, og prøvet at se om jeg kunne finde de forsvundne GB på en måde, men uden held.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 19:56 #5
Havd stod der egentlig i EaseUs?
Der er måske noget her, men jeg har ikke selv prøvet, for jeg har aldrig oplevet at miste plads. http://hddguru.com/software/2007.07.20-HDD-Capacity-Restore-Tool/
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 20:03 #6
Kan vi få et billede fra hvad EaseUs viser?
Avatar billede lokalteknik Nybegynder
21. november 2011 - 20:04 #7
Du har prøvet at formatere det hele?
Avatar billede asgerv Nybegynder
21. november 2011 - 21:41 #8
x4more: Kan ikke få programmet til at virke.
Billede af EaseUS: http://imageshack.us/photo/my-images/718/wtf2j.jpg/

lokalteknik: Ja.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 23:55 #9
Nå ok, jeg havde overset, du havde lagt et billede i  spørgsmålet.
Det har jeg aldrig set før. Prøv at slette partitionen med EaseUs og se om det giver noget.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2011 - 23:57 #10
Jeg får de der forbandede reklame for poker, når jeg går ind på Imageshack.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 10:47 #11
Der findes jo også hurtigere alternativer, såsom peecee.dk og gratisupload.dk så brug dem. De er også fri for de store reklamer...
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2011 - 10:47 #12
#11 var til opretter :)
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 11:01 #13
Klart nok:)
Avatar billede asgerv Nybegynder
22. november 2011 - 11:40 #14
#9 det gør ingen forskel
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 13:22 #15
Prøv at teste den HDD med Sentineltel. Det er godt nok et købe program, men man kan godt prøve det. http://www.hdsentinel.com/dl.php
Avatar billede asgerv Nybegynder
22. november 2011 - 18:48 #16
Tak for hjælpen allesammen, men efter to dages bøvleri med det, droppede jeg det og smed en ny hdd i. Som jeg til gengæld også fandt ud af var bedre. :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 19:27 #17
OK, det havde bare været interessant at se, hvad Sentineltel mente om disken. Måske er den bare syg og dårlig:)
Avatar billede asgerv Nybegynder
22. november 2011 - 20:02 #18
Tja. Synes jeg har kørt så mange test's nu at den fortjener en plads i elektronikskrot :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 20:13 #19
Nå ja, den er nok heller ikke bedre værd. Husk at lukke spørgsmålet:)
Avatar billede asgerv Nybegynder
22. november 2011 - 20:26 #20
Elektronikskrot