Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 20:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Onlyteens.subs.dk

Hej jeg ville høre om du ville give din menning til siden www.onlyteens.subs.dk, ved godt dette spørgsmål har været oppe før men designet er ændret, derfor giv din kommetar, er der noget der skal laves om, hvis ja hvad dem der kommer med de bedste svar vil belønnes med 100 point.
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 20:26 #1
der kom lige et , ivejen http://www.onlyteens.subs.dk
Avatar billede milpoer Nybegynder
04. august 2001 - 20:26 #2
du skal lave dine links så de virker...

http://www.onlyteens.subs.dk/
Avatar billede jander Nybegynder
04. august 2001 - 20:36 #3
Jeg synes ideen bag siden er meget god, det samme gælder for besøgertallet ;-) Men jeg tror at en del af de besøgende bliver lidt skuffede over indholdet af artiklerne.

Her et par forslag til konkrete ting, som du kunne lave om:

-Siden skal centreres. Det er altså det mest normale lige for tiden.
-Det der øverst på siden ligner et reklamebanner skulle vist være sitets logo/overskrift. Lav det om!

og så lige en ting - tekstboxen på forsiden er lidt malplaceret!

/jander
Avatar billede sukos Juniormester
04. august 2001 - 20:39 #4
Er der flere \"onlyteens\" på subnet? Eller hva\' er subs?
Tror det er 4. gang jeg ser et vurderings-spm.
Anyway, den virker ikke i netscape!
Avatar billede jander Nybegynder
04. august 2001 - 20:47 #5
sukos ->Jeg har også lige testet den i Netscape og da virker siden heller ikke...
Avatar billede nomiz Nybegynder
04. august 2001 - 20:49 #6
øh, forvirrende farver
Avatar billede dumdum Nybegynder
04. august 2001 - 20:50 #7
Indholdet i top!

[Det var ironisk... det er lissom lidt for tamt, kort og overfladisk]
Avatar billede dumdum Nybegynder
04. august 2001 - 20:51 #8
Kan da også lave det til et svar, når nu pointsene skal uddeles.
Avatar billede morten_nielsen Nybegynder
04. august 2001 - 20:59 #9
ik lige nogle svar jeg kunne bruge til noget, desværre...
Avatar billede well_r Nybegynder
04. august 2001 - 21:05 #10
Ej -> du kunne da godt bruge Jander\'s svar!
Avatar billede dumdum Nybegynder
04. august 2001 - 21:38 #11
Smart metode egentlig... Nu kan han rette lidt på siden jf. jander, uden at det koster ham noget. Men OK, det er jo spørgeren der vurderer svarene (bare ikke altid så heldigt når der er andre der følger med...)
Avatar billede jander Nybegynder
04. august 2001 - 21:53 #12
dumdum -> Jeg er helt enig, men der er jo intet at gøre ved det problem - desværre :-(
/jander
Avatar billede dumdum Nybegynder
04. august 2001 - 22:56 #13
Det er sku en spooky side, man kan spørge ham til råds om mærkelige ting, som han ikke tager ansvar for... Det ville måske også være lidt for riski at tage ansvaret for personer der blot følger hans mere eller mindre uautoriserede råd.
Taget fra \"Crew\": \"...Michael Schmidt og jeg kommer fra Sjælland på amager\", hmm har aldrig tænkt over at Sjælland faktisk lå på Amager :-)))