Avatar billede some_one Nybegynder
21. november 2011 - 01:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjemmeside betalingssystem

jeg overvejer at starte et mindre firma op og jeg skal bruge et betalingssystem.

Jeg havde planlagt at bruge Paypal indtil jeg fandt ud af deres klamme regler og vilkår.

efter betalingen er fuldført skal man vidersendes til en side hvor man kan indtaste informationer og uploade filer.
Avatar billede bacardil Nybegynder
21. november 2011 - 01:23 #1
Så kan du bruge googles system.

Jeg ved dog ikke hvad du mener med, at uploade en fil, vi bruger paypal og det fungere fint.
Avatar billede PeteSK Nybegynder
21. november 2011 - 10:00 #2
Hvad er der galt med deres regler og vilkår ?
Avatar billede some_one Nybegynder
21. november 2011 - 10:45 #3
jeg tager et kig på google's system

det jeg mener med uploade en fil er at man skal betale for varen før man "bestiller den"

paypal tillader ikke mennesker under 18 år at bruge en iværksætter konto, jeg spurgte dem ad inden jeg lavede en og de sagde min alder ikke var noget proble, hvorefter jeg brugte 2 uger på at prøve at fjerne begrænsningerne på min konto, så man rent faktisk også kan bruge den, derefter blokerede de mit kredit-kort indtil jeg bliver 18. så fik jeg mine forældre til at lave en konto i Danske Bank så jeg kunne bruge den. og så gjorde de det samme igen, siden da har jeg ikke kunne bestille noget fra nogen sider overhovedet der brugte paypals betalingssytem. Det jeg prøver at siger er nok bare at det er det mest latterlige lort jeg nogensinde har set... og at selv når jeg bliver 18 aldrig vil bruge det pga. denne episode.
Avatar billede some_one Nybegynder
22. november 2011 - 21:37 #4
google checkout ser ud som noget i den retning jeg ledte efter :) hvis du vil have dine point barcardil skriv et svar :)
Avatar billede some_one Nybegynder
13. januar 2012 - 15:59 #5
hvis du ikke gider svare bliver jeg desværre nødt til at lukke tråden selv fordi der bliver klaget over mængden af point jeg har ude...