Avatar billede Just-Insane Nybegynder
20. november 2011 - 01:02 Der er 1 kommentar

Zepto Digital TV

Hej
Jeg har fået et Zepto zview 32" lcd fladskærm. Når jeg tænder for det kommer der en velkomst menu frem hvori jeg kan vælge sprog. Når det er gjort spørg den om en automatisk søgning efter kanaler. Jeg trykker selvfølgelig ja, og den går igang. Tv'et finder dog ingen kanaler hvilket vil sige at jeg ikke kan se tv. Dog hvis jeg trykker på en knap der hedder TV/DTV er det muligt for mig at se tv. Mit spørgsmål er altså om jeg så ser digital tv? og hvorfor den ikke kan finde kanaler når jeg følge instruktionerne?

Mvh Jacob

Ps. Jeg er ny på denne side, så jeg ved ikke om jeg giver den rigtig mængde point eller om dette spørgsmål burde hører under denne kategori
Avatar billede chalde Seniormester
20. november 2011 - 09:29 #1
Hvilken model er TV'et? (står bag på det)
Og hvor får du dit signal fra? (yousee, boxer, andet)