Avatar billede Alipio Nybegynder
18. november 2011 - 20:31 Der er 3 kommentarer

Kan ikke finde min Xtern hard disk på min computer?

Har nu fået fjernet "system Fix" TAK! men u har jeg problemer med at finde min xterne hardisk når jeg tilslutter den til min PC,jeg køre med Windows XP home edition på en stationær pc
alipio44@gmail.com
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2011 - 20:49 #1
Har du evt. tjekket om din ext Harddisk virker på
en anden computer. ?

evt. en med win 7.

Eller kan det evt. være en driver du skal have downloadet.
til din win xp.

Jannick
18. november 2011 - 21:02 #2
Check i DISKHÅNDTERINGEN !!!
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2011 - 23:11 #3
For lige at følge op på karise, jeg har en Verbatim harddisk, som hver eneste forbandede gang jeg tilslutter den, skal tildeles et drevbogstav, før den kan ses.