Avatar billede praem Nybegynder
04. august 2001 - 18:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

aspi driver

Hej !

Jeg har lgie prøvet at installere aspi32, men det hjalp ikke. cdRwin kan stadig ikke se min brænder ! Plextor 8432. Hvad gør jeg ?

Avatar billede Slettet bruger
04. august 2001 - 18:35 #1
http://www.eksperten.dk/spm/95082

har du prøvet det makse forslår ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. august 2001 - 18:38 #2
De kan hentes på ftp://ftp.adaptec.com/software_pc/aspi/aspi32.exe
Hvis den siger No Qualified Adaptec Products have been Detected on this System skal du først installere den her.
ftp://ftp.cuhk.edu.hk/.1/chinese/cpatch/system/aspichk/aspi4571009/aspiinst.exe

Direkte hugget fra makse ;o)
Avatar billede praem Nybegynder
04. august 2001 - 18:52 #3
Når jeg starter cdRwin siger den

Error : Unable to initalize the aspi manager aspi support information was not found.

Men jeg har jo lige installeret aspi32, og det virkede igår, men nu er den begyndt at skrive det igen !
Avatar billede praem Nybegynder
04. august 2001 - 18:52 #4
Retaxes > Hvor skal den skrive No Qualified Adaptec Products have been Detected on this System ??
Avatar billede retaxes Nybegynder
04. august 2001 - 19:17 #5
Efter at du har eksekveret aspi32.exe, det er jo ikke sikkert at den gør det. Ellers prøver du den anden mulighed med aspiinst.exe
Avatar billede praem Nybegynder
27. september 2001 - 12:18 #6
Retaxes > Hvis du lige smider et svar er det dine point !
/praem
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. september 2001 - 13:44 #7
Ja, men det gør jeg da ;o)
Avatar billede praem Nybegynder
27. september 2001 - 21:32 #8
Takker for hjælpen !
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. september 2001 - 21:43 #9