Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
15. november 2011 - 21:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google Analytics siger noget men One.com siger noget andet (besøgende)

Hej Eksperter håber i kan hjælpe mig med dette spørgsmål

Jeg har makket lidt med google analytics her i denne weekend.

Jeg lavede min hjemmeside færdig i fredags men mangler lige nogle undersider at sætte koden ind på men det er minimal hvad der kommer til de sider.

Men Google siger at der er kommet fra i fredags og til i dag 56 besøgende, men one.com's statistik siger at der bare igår var kommet nået i 60'erne af besøgende..

Hvad kan man stole på One.com eller Google Analytics ?
Avatar billede janus_007 Nybegynder
15. november 2011 - 21:48 #1
Jeg ville stole på one.com, GA kan jo have haft timeouts i de javascript som skal lægges ind på siden.

Derudover er der også omkring 24 timer i forsinkelse mener jeg Google skriver et sted.

Først og fremmest skal du være 100% sikker på at det er de samme tal/ visninger der måles på.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. november 2011 - 22:01 #2
Og så er vi også nogen, der slår Google Analytics fra i browseren, så det er vel fint nok at tallene fordeler sig på den måde.
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
16. november 2011 - 13:15 #3
Så I siger at man ikke kan stole så meget på google analytics ?
Avatar billede janus_007 Nybegynder
16. november 2011 - 20:48 #4
Man kan stole lidt på dem, men i og med det er javascript som skal afvikles på klienten så har man ikke den store kontrol med hvad der sker, hvorimod selve iisloggen er 1005 nøjagtig :)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
17. november 2011 - 08:29 #5
Okay tak for svaret

Så man skal bare bruge det til at analysere sin hjemmesides trafik (det er jo i navnet Google Analytics)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester