Avatar billede LaCeNi Nybegynder
15. november 2011 - 20:20 Der er 1 kommentar

Android Market virker ikke!

Hej :-)

Jeg har fået et meget irriterende problem, som jeg håber I kan hjælpe med!

- Jeg har haft min Sony Ericsson Xperia 8 i et år snart, og der har ingen problemer været med Android Market. Men så pludselig, her fornylig, siger mobilen når jeg trykker på app'en "Download mislykkedes". Jeg har virkelig læst alle tråde om emnet snart, fx. har jeg prøvet at formatere mit memory card, men det virkede ikke.

Så nu er mit håb, at der er nogen derude, der sidder med noget viden. På forhånd tak :-)

Ps. Når jeg går ind under Indstillinger-Programmer-Adminstrer Programmer, så er der intet Android Market ikon, hvilket er mystisk, idet jeg har ikonet på mit "skrivebord" og jeg godt kan komme ind på den.
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2011 - 17:57 #1
vis du ikke kan komme ind på Android Market  så gå ind denne vaj https://market.android.com/