Avatar billede caand Nybegynder
14. november 2011 - 21:38 Der er 1 kommentar

oprette trådløs forbindelse mellem trådløs router i hoved bygning og trådløs router i "lejehus"

Hej.

Jeg bor til leje hos et ældre par som har et stort hus, og et lille hus der lægger for sig selv.
Jeg har KUN adgang til deres trådløse internet signal.
Men efter som at jeg både har en printer og gerne vil kunne sætte en netværks HDD op så har jeg brug for at få en ekstra router/swith op i mit hus..
Kan det lade sig gøre?.. Jeg ved det kan lade sig gøre at sætte 2 routere sammen med lan kabel. Men nu SKAL det være wifi hele vejen..

Håber mit spørgsmål er forstå ligt og nogle kan hjælpe med link til noget udstyr der ville du. Det er en ganske alm. trådløs router der sidder i hovedhuset..
Avatar billede doehl Nybegynder
29. november 2011 - 14:49 #1
Hej caand

Jeg vil forslå at du tager et kig på en universal repeater.
Den har mulighed for at logge på det nuværende wireless, og forstærke signalet videre ud trådløst. Men udover at forstærke signalet trådløst, har den også en switch indbygget.

Du kan prøve at tage et kig på en WAP3205.
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=681417