Avatar billede akinseak Nybegynder
14. november 2011 - 08:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Exchange problem

Jeg har en Exchange 2007 server kørende på en Windows Server 2008 R2.

Jeg har et problem som google ikke har kunne hjælpe mig med.

Jeg har "desværre" et par Vista maskiner i Virksomheden og på disse maskiner kan jeg bare ikke få lov til at sætte en Mail for Exchange op..
Jeg får fejlen "Der er ingen forbindelse til Microsoft Exchange. Outlook skal være online eller have fobindelse for at kunne udføre handlingen. Det skal siges at disse maskiner er meldt i domæne og jeg kan pinge exchange på navn og ip.

Hvis jeg prøver med samme mail account på en Windows XP eller Windows 7 maskine, bliver accounten sat fint op. Ingen problemer der..

Jeg har på Vista maskinerne prøvet at sætte accounten op via kontrolpanelet "post" men jeg får samme fejl..

Nogle ideer ?

Pft.
Avatar billede akinseak Nybegynder
14. november 2011 - 12:39 #1
Avatar billede akinseak Nybegynder
16. november 2011 - 10:29 #2
Problem løst ved at disable ipv6 på exchange serveren