Avatar billede Kristoffer Nybegynder
13. november 2011 - 20:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køb af printer til 1000kr (+- 300)

Hej .

Håber der er nogen printer eksperter derude.

Skal købe en printer der skal bruges til foto kopiering på hobby plan. Har ca 1000 kr at gøre godt med. Dette kan dog strækkes op på 1300 kr hvis der er tilpas mere kvalitet for pengene. Den må gerne kunne printe trådløst, men det er ikke et krav. Håber nogen kan hjælpe

Mvh
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2011 - 20:59 #2
Puha, du har da en hel del åbne spørgsmål som du bør få afsluttet, du har vist også modtaget mail ang. dette:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/gram88
Avatar billede Kristoffer Nybegynder
13. november 2011 - 21:01 #3
Hvis du kigger på mine spørgsmål kan du også se at jeg har bedt alle om at komme med et svar, men alle har skrevet i kommentarer og har skrevet til dem uden at de reagere. Er der en mulighed for at afslutte dem uden at de kommer med et svar?
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2011 - 21:05 #4
Ja du kan altid lukke dine egne spørgsmål, hvis du f.eks har bedt om "svar" og ingen reaktion indenfor en uge eller du har fundet løsningen selv - så er det helt legalt at lægge et "svar" selv og acceptere det:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-4
Avatar billede Kristoffer Nybegynder
13. november 2011 - 21:09 #5
smid et svar så får du pointene. Den ser perfekt ud den printer.
Avatar billede Kristoffer Nybegynder
13. november 2011 - 21:09 #6
Okay. Tak for det. Havde ærlig talk ikke fået kigget faq igennem.
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2011 - 21:11 #7
Selv tak :-)
Avatar billede Blandy Praktikant
15. november 2011 - 11:47 #8
Kan kun anbefale den printer. Har den selv privat, og den udskriver billeder i mega flotte farver, og er utrolig nem at sætte op på trådløs print. Genial all around printer til pengene.