Avatar billede torbenuk Novice
11. november 2011 - 08:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Makro - SkrivTil -PDF - overskriv

Jeg har lavet en makro, der udskriver 25 pdf filer til en bestemt folder. Dette virker fint. Men fordi pdf-filerne allerede lægger der, skal jeg bekræfte 25 gange, at det er ok at overskrive. Er det muligt at gøre et eller andet smart i makroen, så den bare overskriver.
11. november 2011 - 10:39 #1
Mon ikke denne linie kan klare det:
Application.DisplayAlerts = False

Husk at ændre til True igen efter filerne er overskrevet:
Application.DisplayAlerts = True
Avatar billede fdata Forsker
11. november 2011 - 12:53 #2
Hvis du er frisk på at integrere lidt VBA kode, kan du jo slette filen først:
  If Dir(Filnavn)<>"" Then Kill(Filnavn)
Avatar billede torbenuk Novice
11. november 2011 - 13:27 #3
Hej. Jeg valgte at bruge fdata's svar. Jeg har dog bare valgt Kill-funktionen, hvor jeg sletter alt i folderen. Tak for svar fra jer begge.
Avatar billede fdata Forsker
14. november 2011 - 22:26 #4
Velbekomme og tak for point ;O)