Avatar billede chilies Nybegynder
08. november 2011 - 13:41 Der er 14 kommentarer

Kan jeg skifte grafikkorten på min Packard bell?

Det er en Packard Bell EasyNote TS Intel Core i5 240M med NVIDIA GeForge GT 520M 1gb VRAM.

Jeg købte den med ingen andelse om den var god nok til at køre de tegne programer vi bruger på min uddannelse.
Jeg havde fået afvide af skolens IT Guy at det var helt fint, men står med et problem efter kun 4 måneders studie.

Mvh
Jacob
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
08. november 2011 - 14:04 #1
ikke rigtigt, det er en bærbar - det er formegentlig integreret på bundkortet så det vil nok kræve et helt nyt bundkort, som man ikke rigtigt kan få - det vil ihvertfald blive ret så dyrt, dyere end en ny computer.. desværre
Avatar billede Jakobsminde Nybegynder
08. november 2011 - 14:21 #2
Du kan ikke skifte grafikkort i maskinen, da den er en del af bundkortet.
Hvad er det der er galt med maskinens grafik i forhold til programmet?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
08. november 2011 - 16:43 #3
copykat!
Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2011 - 16:51 #4
Ja og tillige som svar til billige point
Avatar billede Jakobsminde Nybegynder
08. november 2011 - 17:24 #5
Desværre kender jeg ikke copykat, men hvordan udarter det sig, får du en fejlmeddelselse, vil programmet ikke starte, ser grafikken forkert ud?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2011 - 18:24 #6
LOL
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 18:30 #7
Ditto LOL herfra ;)
Avatar billede Jakobsminde Nybegynder
08. november 2011 - 18:33 #8
Hej 220661!
Da jeg er ny her (og andre lignende steder) kender jeg ikke jeres udtryk og forkortelser.
Hvis du vil uddybe dine indlæg, vil jeg blive meget glad.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 18:42 #9
Ja selvfølgelig undskyld, grunden til der bliver skrevet copycat, er at der er en der ligger det samme svar, som et svar !, som der allerede er skrevet.

Hej man kan som regel ikke skifte grafikkort i en bærbar, da det som regel er integreret i bundkortet.
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2011 - 18:46 #10
Og så lige copycat, betyder efterligning !!!
Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2011 - 19:39 #11
Undskyld jakobsminde. Det var ikke for at nedgøre dig på nogen måde. Jeg har selv været i samme båd som du, og jeg håber du tilgiver mig.
Copykatten er jo blevet oplyst, og det jeg skrev LOL det er internet slang:
http://en.wikipedia.org/wiki/LOL
som på godt dansk kunne oversættes med at jeg sidder og griner højt på grund af det du skrev i #5.
Men jeg skal nok holde mig i skindet fra nu af, for vi skal alle lære hvordan det foregår. Jeg blev også hylet ud af den de første gange jeg dummede mig i starten.
Det er bare op på hesten igen.
Og for at fortælle dig noget, så skriver vi altid som kommentar indtil der er fundet en løsning på problemet. Spørger vil så bede denne hjælper om at ligge svar så tråden kan lukkes. På den måde undgår men nemlig også, at der ikke bliver lukket med et forkert svar, som jo afspejler en forkert løsning på et angive spørgsmål
Avatar billede Jakobsminde Nybegynder
08. november 2011 - 19:39 #12
Tak for svaret.
Dog vil jeg lige porintere, at jeg ikke kunne se det tidligere svare, da jeg svarede. (Men ok det er forstået)
Jeg så heller ikke, at det ikke var den oprindelige spørger, der svarede.
Hvad betyder i øvrigt LOL?

Mvh. Per
Avatar billede Jakobsminde Nybegynder
08. november 2011 - 19:41 #13
Undskyld!Her var jeg igen for hurtig.
Du havde lagt et link til LOL
Avatar billede 220661 Ekspert
08. november 2011 - 19:59 #14
Det skal du ikke undskylde for. Dit og mit svar lå og svævede ude på nettet på samme tid, så det havde du ikke mulighed for at se.
Men skulle vi ikke få spørger med på banen før vi jager ham væk.

Har du forstået at det ikke lige er til at skifte grafikken i en bærbar?