Avatar billede 3333 Nybegynder
06. november 2011 - 07:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stofanet på MDeamon server

Hej Eksperter.
Jeg har en MDeamon mailserver som har virket fint. Nu er jeg skiftet til en stofanet forbindelse og nu virker den ikke. Jeg har læst mig frem til at der i MXen skulle tilføjes: backup-mx.stofanet.dk 50
Dette er gjort men det virker stadigt ikke.
Er der nogen der har et bud på hvad der går galt?

Avatar billede 3333 Nybegynder
07. november 2011 - 08:47 #1
Sidste nyt...
Nu kan jeg godt sende men kan stadigt ikke modtage post.
Hjælp!

Avatar billede 3333 Nybegynder
07. november 2011 - 22:37 #2
Fandt selv løsningen.
Det var fordi jeg blev ved med at sende til et domain der lå i et template som mailserveren ikke lå i. Jeg skulle bare tilføje MX til template også.