Avatar billede ChrisDJ Nybegynder
04. november 2011 - 18:58 Der er 7 kommentarer

Java og ie

Splinter ny HP med Win 7 prof.

Har installeret java men ie kan ikke finde/bruge denne.
Har aktiveret java aplets, eller kontroleret at den er aktiveret flere gange.
Når java-site undersøger min pc for java findes programmet ikke og beder mig installere. Når jeg så installerer igen igen spørges der om jeg vil installere oven i den allerede installerede java. Hvad sker der?

Mvh ChrisDJ
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2011 - 19:00 #1
Siger du ja til at installere oven i den allerede installerede java?
Avatar billede ChrisDJ Nybegynder
04. november 2011 - 19:02 #2
Ja, Har også prøvet at slette java og geninstallere
Avatar billede vejmand Juniormester
04. november 2011 - 19:10 #3
Avatar billede claes57 Ekspert
04. november 2011 - 19:40 #4
hent java til pc (ikke installer) - højreklik på den fil, og vælg 'kør som administrator'
Så skal den kunne indlæses hvis du ikke lige har en firewall, der blokerer yderligere.
Avatar billede ChrisDJ Nybegynder
04. november 2011 - 19:56 #5
Ikke rigtigt,men jeg skal da undersøge om jeg har den nyeste version hvlket jeg går ud fra når jeg er på java-sitet og downloader.
Avatar billede ChrisDJ Nybegynder
07. januar 2012 - 17:48 #6
Altså, Det er sådan at flash bliver installeret og alt ser perfekt ud, men når et program skal bruge flash er det ikke tilgængeligt??
Avatar billede claes57 Ekspert
07. januar 2012 - 18:44 #7
hvad har flash at gøre - du startede med java?