Avatar billede simsen Mester
04. november 2011 - 11:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Import/Export til og fra XAL

Hej,

Jeg får måske en opgave for en, hvor jeg i et andet program (.NET) skal importere og eksportere data til/fra XAL.

Jeg har ikke nogen steder på nettet kunne læse mig frem til, hvordan dette skal gøres.

Sidder der nogle "gamle" eksperter i XAL, der ved, hvordan jeg fra et andet program eksporterer/importerer...Eller har nogle links til sider, der fortæller hvordan?

Lige nu ved jeg ikke hvilken version af XAL der bruges og om de bruger den (hvad jeg har kunnet læse mig til) interne database eller de har det liggende på en anden database.

mvh
simsen :-)
04. november 2011 - 14:28 #1
Hej

Jeg kan mulighvis hjælpe dig., hvis i har adgang til udviklingsdelen i XAL.

Skriv til mig på min mail lauterbach@stofanet.dk

Mvh

JLALAU
Avatar billede simsen Mester
16. november 2011 - 08:32 #2
Vi har ikke adgang til noget - altså udover programmet.

Lukker
Avatar billede spholst Nybegynder
18. november 2011 - 12:21 #3
Generelt/Periodisk/Datamanipulation.

Her kan du eksporter og importere data.