Avatar billede hyben Novice
03. november 2011 - 19:43 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Er det min browser eller hva!!!

Min browser er IE9
Bruger win7 proff

jeg bruger antimalware, ccleaner, defrag og antivirus er spysweeper ....

Jeg har før haft en tråd herinde om min mærkelige pc!
Jeg har problemer med med mit nemid ... også hvis jeg bruger Chrome. Sommetider dur det ...sommetider gør det ikke. Hos nemid har jeg haft en sag og også fået en lang anvisning på what to do .... -Men det fungerer stadig ikke optimalt.

Nu har jeg endnu et problem. Hvis jeg via MovieMaker vil uploade en film til skoletube (er ala youtube, men for skoler)får jeg fejl om at min film er for stor ...uanset om størrelse er inden for rammerne eller ej. Hvis jeg vil oploade direkte når jeg næsten 100% i mål ... hvorefter den herlige besked om, forbindelsesproblemer og at jeg ikke har adgang til nettet kommer frem. Mit nemid og upload til skoletube fungere uden problemer på min kærestes mac ....

Jeg aner simpelthen ikke hvor jeg skal starte mit projekt FIX DEN ÅNDSVAGE MASKINE!
Avatar billede Oscar560 Novice
03. november 2011 - 19:52 #1
Start med at afinstallere alt der skrammel, og kun instalere microsofts security essentials . Væk med spysweeper antimalware der er skrammel. Opdatere din java der er den hvor nemid kører over. Movie Maker kan jeg ikke helt udtale mig om kan ikke umindelbart se hvad problemet er.
03. november 2011 - 19:57 #2
Du ka' få denne med ->

PS: IE er fin nok, hvis man 'behandler' den ordentlig. Her er lidt tips:

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Værktøjslinier og udvidelser:
Deaktiver de fleste elementer der.

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Søgemaskiner:
Hvis der står noget med Bing, Yahoo, Live, Msn, ...
så [Fjern] dem
Nederst "Find flere Søgemaskiner" og find Google og sæt den til [Standard].

IE - Funktioner - Administerer Tilføjelsesprogrammer ->
Acceleratorer:
Fjern alle elementer der (hvis nogle ?)

---

IE - Funktioner - Internet Indstillinger ->
Fanen Advanceret:
[ ] Genbrug vinduer ved start af genveje
[X] Tøm mappen Temporary Internet Files, når browser lukkes

---

Afinstall diverse IE Toolbar som du alligevel ikke bruger direkte:
[LiveToolbar]
[MSNToolbar]
[YahooToolbar]
[ASKToolbar]
[DeamonToolbar]
[...]

---
Avatar billede hyben Novice
03. november 2011 - 20:24 #3
Til Oscar:  Webroot spysweeper er ikke skrammel - men et godt spyprogram. Antimalware er det der altid anbefales af Eksperten, når der skal gøres rent. CCleaner ligeså ....Og ikke noget jeg bruger dagligt.

Til Larry: jeg prøver lige dine anvisninger. Jeg kan ikke fjerne BING ...og Google er allerede sat til standard.
03. november 2011 - 20:35 #4
"Elsker" du da [Bing] ?
Hvordan ikke 'fjerne' ?
Avatar billede hyben Novice
04. november 2011 - 17:26 #5
Om jeg elsker BING???? Er du da blevet helt PING PING! Nej, selvom jeg markerer BING bliver "Fjern" knappen ikke aktiv.
04. november 2011 - 22:04 #6
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html !!!

Når Revouninstalleer skal køres så brug trixet med "HøjreMusseTast - Kør som Administrator..."
Avatar billede hyben Novice
13. november 2011 - 16:52 #7
....... Der er bare den ene ting efter den anden som støjer på min pc og jeg kan ikke beskrive det!!! Arghhh. Jeg oplever, at det er som om det hele timer ud før tid. Min kæreste og mine børn oplever ikke det samme - så det er ikke netforbindelsen det er galt med!!- problemet ligger sikkert her på denne pc - fejl 40!

PING for point

Hilsen
Iben
Avatar billede hyben Novice
17. januar 2012 - 20:30 #8
Karise_larry ....genialt program! Det virkede! Ping for point
17. januar 2012 - 20:37 #9
Ping...

PS: Det hedder [Fejl45] for kvinders vedkommende  ;-)
Avatar billede hyben Novice
17. januar 2012 - 20:54 #10
...Hvoffor det? :0)
17. januar 2012 - 20:57 #11
Kvinder har cirka 5cm mere foran ... *G*