Avatar billede wowdancing Nybegynder
03. november 2011 - 15:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gratis betalings system

Hej.
Jeg leder efter et gratis betalings system så jeg kan tage imod kort på min hjemmeside. Det skal ikke være Paypal.
Jeg har ledt og ledt efter et gratis men uden held:(
Håber der er nogen der har fundet et:)
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2011 - 15:31 #1
findes ikke - der er altid gebyr på transaktioner.
Avatar billede wowdancing Nybegynder
03. november 2011 - 15:33 #2
Der må gerne være et gebyr bare ikke noget der skal betales om måneden eller som start
Avatar billede amews_aj Nybegynder
03. november 2011 - 15:47 #3
Af hvilken årsag fravælger du PayPal?
Avatar billede wowdancing Nybegynder
03. november 2011 - 15:52 #4
Det er lidt underligt og så har jeg problemer med at få det til at tage kort uden at ma skal have en Paypal Account
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2011 - 15:57 #5
Avatar billede amews_aj Nybegynder
03. november 2011 - 16:02 #6
Du skal helt selv om hvorvidt du vil bruge PayPal,
men jeg synes det virker ganske fint.
Man kan sagtens modtage kort-betalinger uden at køber skal have en PayPal konto. Du skal være opmærksom på at fordi du selv har været logget på med en PayPal konto ser betalingssiden anderledes ud end for én der aldrig har brugt PayPal før. Du kan evt. slette din browsers cache + cookies for at se hvordan det ser ud for en kunde.
Avatar billede wowdancing Nybegynder
03. november 2011 - 16:07 #7
Danmark er ikke på listen når man vælger "Geografisk område"
Hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede wowdancing Nybegynder
03. november 2011 - 16:08 #8
Danmark er ikke på listen når man vælger "Geografisk område"
Hvad kan jeg gøre ved det? Alså ved Google
Avatar billede claes57 Ekspert
03. november 2011 - 17:20 #9
jf http://checkout.google.com/support/sell/bin/answer.py?hl=da&answer=150324&ctx=cb&src=cb&cbid=1mn5le5rafivn&cbrank=1

I øjeblikket kan udviklere i nedenstående lande tilmelde sig som sælgere i Google Checkout og sælge betalingsprogrammer:

    Argentina*
    Australien
    Østrig
    Belgien
    Brasilien*
    Canada
    Danmark
    Finland
    Frankrig
    Tyskland
    Hongkong
    Irland
    Israel*
...
Avatar billede fxj Juniormester
04. november 2011 - 00:10 #10
Ewire kan det du ønsker

Koster 395 i oprettelse + et gebyr hver gang der er en transaktion