Avatar billede blueforce Nybegynder
04. august 2001 - 12:31 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

ISO & Nero

Hejza

kan Nero 5.x brænde en ISO fil ud?
og i så fald, hvordan?

Chris
Avatar billede stig3 Mester
04. august 2001 - 12:35 #1
Det kan den, har den ikke selv

men led efter \"burn image\" eller noget i den retning.
Avatar billede blueforce Nybegynder
04. august 2001 - 12:36 #2
ok...
har bare aldrig stødt på den
Avatar billede rfogh Nybegynder
04. august 2001 - 12:37 #3
Jeg tror nok den hedder \"open image\", men som stig3 siger... :o)
Avatar billede makse Nybegynder
04. august 2001 - 12:38 #4
Vælg \'Burn Image\' i \'File\' menuen > Vis alle filer (*.*) > Og henvis til ISO filen.
Avatar billede blueforce Nybegynder
04. august 2001 - 12:41 #5
hvad med DataMode og alt d der?
Avatar billede intenz Novice
04. august 2001 - 12:45 #6
Jeg kan ikke selv få brænder programmerne til at brænde ISO ud.

Hvis du ikke kan få det til at virke kan du downloade isobuster fra www.isobuster.com og manuelt pakke iso filen ud. Derefter kan du så brænde den.
Avatar billede makse Nybegynder
04. august 2001 - 12:46 #7
Normalt vælger Nero den rigtige DataMode mm. selv. Men ikke altid!
Prøv med Data Mode 1, Block Size 2048 og 0 i de to andre.
Avatar billede rabenskralden Nybegynder
04. august 2001 - 12:59 #8
jeg ville vælge ISO og i fanebladene øverst ville jeg sætte den til mode 2 og 2 igen og selvfølgelig huske at markere at du skriver til DOS
rabenskralden
Avatar billede maniacdog Nybegynder
04. august 2001 - 13:06 #9
Jeg kender en måde til og brænde ISO filerne.

Find *.iso filen og omdøb den til *.nrg
dernæst find *.cue filen hvis der er en om læs måden den skal brændes på (RAW Data mode1, 2 etc.)

Dernæst åbner du filen *.nrg og nero starter op og spørger dig så om hvilken måde filen skal brændes på. Dernæst er det bare og sætte det og vælge hastighed og så kører det.
Avatar billede cr Nybegynder
04. august 2001 - 22:52 #10
Mit råd er at du skal få fat i programmet fireburner, det fylder ikke meget og er let at bruge. Når programmet er installeret doppelt clicker du på cue filen, også er du allerede igang!
Avatar billede rfogh Nybegynder
04. august 2001 - 22:55 #11
cr>> det var ikke en .cue fil :o)
Avatar billede cr Nybegynder
04. august 2001 - 23:00 #12
Ups min fejl :)

Men fireburner kan også klarer rene ISO filer, så det er stadig min anbefaling at du prøver med det program. Det er kick ass!!!!!
Avatar billede makse Nybegynder
05. august 2001 - 08:56 #13
Takker for point. :)