Avatar billede frk-vegeberg Nybegynder
02. november 2011 - 11:37 Der er 6 kommentarer

Ny driver for at kunne spille BF3 ...

Jeg har prøvet at installere BF3 hvilket umiddelbart gik fint. Da jeg så skal spille det sker der intet.. Computeren arbejder lidt og så så sker der ikke mere.. Efter lang tids arbejde med problemet kommer jeg frem til at jeg skal have en opdateret/have en ny driver. Det skal lige siges at jeg har meget lidt forstand på computere.. Det er video card driveren den er gal med. Jeg har AMD ATI Radeon HD 4960 så vidt jeg ved. Hvordan får jeg opdateret den så jeg kan spille BF3??? Please hjælp.
Avatar billede Blandy Praktikant
02. november 2011 - 11:57 #1
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

Dette er fabrikanten af dit grafikkort. Udfyld de felter der omkring dit grafikkort. Så kommer du til en side med forskellige pakker af drivere.

Vælg den øverste suit.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2011 - 11:57 #2
den sikre metode er ikke at gætte på en driver.
Hent slimdrivers, og kør den - den kan hente den nyeste og korrekte driver.
http://www.driverupdate.net/
Avatar billede jokkejensen Novice
02. november 2011 - 12:01 #3
Dit grafikkort er alt for gammelt.

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
02. november 2011 - 12:02 #4
Recommended:
Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, Nvidia GeForce GTX 560 or ATI Radeon 6950.

Dog understøtter dit DX 10, så du kan sikkert godt få noget frem på skærmen, jeg tror bare du bliver noooooget skuffet. :)
Avatar billede Nanarsi Juniormester
02. november 2011 - 21:56 #5
Jeg læste denne artikel på BFHQ umiddelbart før jeg læste dit spørgsmål.
http://www.bfhq.dk/artikel/gfx-drivere-pa-vej-fra-nvidia-ny-catalyst-software

Jeg har selv lige opgraderet driver til mit GeForce 8800GTS så jeg kan spille BF3.
Det er ikke super flot men det kan spilles.
Avatar billede jokkejensen Novice
02. november 2011 - 22:08 #6
ja 8800 er også listet som minimum requirements, da det er dx10 comp.