Avatar billede battlefield Nybegynder
01. november 2011 - 14:45 Der er 3 kommentarer

kan jeg slette min produkt kode til battlefield så jeg kan installere den på en anden cpu??

hjælp mig!! har instaleret mit produckt kode på en cpu der ikke kan tage BF 3, er det muligt jeg kan fjerne den så jeg kan instalere den på en anden CPU??????
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
01. november 2011 - 14:46 #1
Det er ikke bundet til din computer, men dit Origin account. ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2011 - 19:41 #2
1. CPU er en processor og blot en del af en computer og ikke noget man installerer noget på...
2. som skrevet i #1.
Avatar billede battlefield Nybegynder
01. november 2011 - 22:33 #3
ja det ved jeg godt men det forstår min computer ikke..er det en fejl i spillet eller origin eller er det min computer????