Avatar billede hkv Forsker
04. august 2001 - 10:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Faktura Concorde XAL

Faktura Concorde XAL.
Findes der en venlig sjæl, som vil hjælpe mig for 200 points.
Jeg vil have lavet en faktura, hvor der er girokort forneden.
Der er masser af firmaer, der i dag bruger dette. Jer er godt klar over, at jeg skal i udviklingsmenuen og rette i rapporten §OrdreFaktura_DK, men da dette som I alle ved, er et stort arbejde, og da jeg er i tidnød , ville jeg være meget taknemmelig hvis én ville hjælpe mig og eksportere sin rapport og sende den pr. e-mail til mig, således at en eventuel
tilretning ville være 1000 gange nemmere for mig.
På forhånd tak.
henning.hansen @ofir.dk
Avatar billede erlandsen Seniormester
04. august 2001 - 11:28 #1
Jeg skal faktisk i dette øjeblik igang med samme - altså designe faktura i c5. Så jeg giver da også point for samme...
Avatar billede fby Nybegynder
04. august 2001 - 11:37 #2
Hvilken XAL applikation/kerne version bruger du (vigtigt!!)?

Exporter rapporten under \"REP / Export\" og mail den til mig på fby@dane.dk så skal jeg se hvad jeg kan gøre for dig...
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
20. august 2001 - 00:00 #3
Hej
I c5 er der en del forskellige fakturalayouts at vælge imellem også med FIK.
I XAL (3.0) er der kun 1 SALESINVOICE til DK og
den er uden FIK.
Der er en ret kompliceret rapport at rette i - ikke noget for nybegyndere (og slet ikke i XAL). Samtidig skal den tilpasses din printer mm. så OCR-B linien udskrives rigtigt.

Vi tager 1500 Kr. for at tilpasse en faktura med FIK i C5, der er vist meget normalt (bare til info).
/Tommy
26. august 2001 - 22:54 #4
hkv>> er du kommet videre ?
Avatar billede hkv Forsker
27. august 2001 - 12:17 #5
Svar til fby - jeg bruger en XAL 2.51.1 applikation med en 2.80 kerne. Det er vældig pænt af dig, at du vil hjælpe med at tilrette rapporten, men jeg foretrækker at tilrette den selv. Jeg har selv rettet i flere rapporter, men denneher er, som jeg tidligere har nævnt, noget tidskrævende.
Svar til flemmingdahl - nej, jeg er desværre ikke kommet videre. Jeg havde håbet på, at kunne få en rapport tilsendt, som jeg blot skulle rette i.
Avatar billede dma Nybegynder
28. juni 2003 - 14:37 #6
Med mindre fakturaen ikke er tilrettet endnu (?!) lukker du så ikke?
Avatar billede hkv Forsker
21. juli 2003 - 14:34 #7
Beklager DMA - fejl, at jeg ikke har fået lukket. Problemet er løst.
Avatar billede dma Nybegynder
21. juli 2003 - 14:42 #8
Så luk lige..!
22. juli 2003 - 13:14 #9
Du lægger selv et svar - og accepterer dette.

Så er spørgsmålet lukket!
Avatar billede hkv Forsker
27. januar 2004 - 11:16 #10
Lukker