27. oktober 2011 - 16:54 Der er 2 kommentarer

Jeg søger hjælp til, at lave en ny hjemmeside.

Hejsa

Er her en ærlig, seriøs og dygtig programmør, som vil lave en ny hjemmeside for mig, forhåbentligt til en rimelig billig pris?

Jeg skal have lavet en sikkert (i første omgang) ret enkel hjemmeside, og/eller - en plads på Facebook, for et nyt politisk parti, sådan der også kan udprintes vælger-erklæringer fra sitet, via et link. Jeg skal selv løbende kunne redigere og vedligeholde indholdet, uanset jeg INTET kan mht programering.

Desuden har jeg ide til helt nyt koncept, for et medie på Internettet, hvor enhver borger selv kan skrive-, og indlægge, nyheds-historier, og meget andet indhold, når de er godkendte til selv at lægge indhold på, tekst, fotos, video`s. Det er et meget stort projekt, der evt. kan laves og etableres i mindre eller små "bidder", eller lidt af gangen. Kunne det lykkes, tror jeg på, at det kan blive endda ekstrem god forretning, uanset jeg IKKE har fået ideen fordi, at jeg gerne vil være rig.

Jeg har IKKE penge til programmeringen, så jeg søger evt. programmør(er), som gerne vil være medejer(e), med programmering som betaling, hvis det skulle vise sig at være muligt at finde samarbejds-partnere, eller programmører, på sådan betingelser.

Ideen har jeg bl.a. fået, fordi jeg og alle mine historier er totalt boy-cottet, det af samtlige danske nyhedsmedier. Jeg kan dog af og til skrive kommentarer til historier fra EB på nettet.

Det gør mig gal, bl.a. fordi mange mest syge, nødlidende og pinte borgere, de - ofte bevidst - svigtes og snydes af systemet, sådan de ikke får rimelig hjælp og støtte, uanset hvor indlysende de burde hjælpes eller støttes.

Jeg oplever desværre - INTET, at de bestående nyhedsmedier - primært - virker for bredt borgerne og befolkningen. Trist!

Flest vil nok mene, at jeg er en temmelig speciel fyr, pænt sagt.
Læs evt. "Forord" på min hjemmeside: http://www.magtkampen.dk

What ever, er jeg ekstremt ærlig, og jeg er denne gang yderst seriøs mht. til, at jeg bl.a. vil forsøge indsamle de tosset mange vælger-erklæringer, der kræves for at et nye politisk parti kan deltage i valg til Folketinget.

Jeg har meget få ressourcer-, og måske og meget lidt tid, tilbage. Jeg behøver hjælp hurtigt muligt.

Hvad kan og vil du evt. tilbyde mig, og til hvilken pris?

Kh
Johnny
Johnny Lauritsen
Mail: uholdet@yahoo.dk
Mobil nr.: 24 21 31 93
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
01. november 2011 - 08:38 #1
Hej,

Det kan vi hjælpe med. har sendt en besked til dig.
Avatar billede Esbjergmus Nybegynder
06. november 2011 - 01:16 #2
Hej, kan se en anden har svaret.
Jeg kan godt hjælpe dig. Du kan sende mig en besked. Så tager vi den derfra.

/ Thomas