Avatar billede spliid88 Nybegynder
26. oktober 2011 - 12:58 Der er 3 kommentarer

Find første tal over nul i Range

Hej!

Jeg har en range, som har to akser. Den ene angiver år, den anden måned. Så er der tal i rangen.

Jeg har problemer med at finde den første værdi, som er forskellig fra nul. Jeg har prøvet at matche på sand, men kan ikke få det til at virke.

Kan nogle hjælpe?
Avatar billede dgj Nybegynder
26. oktober 2011 - 13:13 #1
Hvor får du din data fra ?
Hvis din data kommer fra SQL så er her et link du børe studere
http://www.w3schools.com/sql/sql_null_values.asp
Avatar billede spliid88 Nybegynder
26. oktober 2011 - 13:23 #2
Nej, desværre. Det er manuelt indtastning.
Avatar billede H_Klein Novice
05. november 2011 - 17:22 #3
Kan du sende et screndump af arket så jeg kan se hvordan det ser ud. Så vil jeg gerne prøve at se om jeg kan finde en løsning på dit problem hvis det stadig er aktuelt.

Med venlig hilsen

Henrik