Avatar billede madseksperten Nybegynder
25. oktober 2011 - 18:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

java string hjælp, haster gerne :-/

Hejsa.

Jeg er igang med at løse opgave 2 her:

http://imageshack.us/f/23/nytbillede1.png/

Det jeg har skrevet i koden er her:

http://imageshack.us/f/822/nytbilleden.png/

jeg forstår ikke helt hvorfor jeg får fejlen. Håber i kan hjælpe mig?

Mvh
Avatar billede arne_v Ekspert
25. oktober 2011 - 18:53 #1
Du forsoeger at kalde Article constructor med 1 argument og den skal have 3.

Det duer ikke.
Avatar billede tokai Nybegynder
25. oktober 2011 - 19:07 #2
Mangler du ikke en SelectByAuthor metode på Journal objektet og er relationen ikke en til mange mellem dem. Arne har ret du kalder en konstruktør der ikke findes.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
25. oktober 2011 - 19:26 #3
Hejsa.

tak for den hurtige hjælp.

jeg har lånt det færdige resultat af en, som ser sådan ud:

http://imageshack.us/f/848/nytbillede2.png/

Jeg er lidt i tvivl hvad i mener, vil i ikke give mig et noget større fingerprej, selvom den for jer nok ikke kan blive større :-/ Men jeg har virkelig stirret mig blind på det.

tokai: Jeg er kun kommet til opgave 2.
Avatar billede madseksperten Nybegynder
25. oktober 2011 - 19:41 #4
argh god dammit, nu kan jeg se det, sorry.

Ligger i et svar?

Mvh
Avatar billede arne_v Ekspert
25. oktober 2011 - 19:43 #5
svar
Avatar billede tokai Nybegynder
25. oktober 2011 - 19:49 #6
fordi metoden er static skal den kaldes igennem klasse navnet altså Driver.exam(); , men for at køre exam metoden skal du stadigt køre en klasse. denne klasse skal indeholde public static void main(String[] args)    {
    Driver.exam();
}