Avatar billede thermik Nybegynder
24. oktober 2011 - 17:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Google Crome åbne flere faner

Hej

Jeg har bøvlet lidt med at få Google Crome til at åbne flere sider ad gangen ved opstart af browseren.

Jeg har åbnet alle de sider jeg gerne vil have vist ved browser opstart klikket på svensknøgle / valgmuligheder
sat hak i Åbn følgende sider: )trykket Brug aktulle sider/ lukket browseren.

Men det er kun google startside der kommer op og ikke de andre hvad gør jeg galt ?
Avatar billede Kaffekoppen Nybegynder
24. oktober 2011 - 18:00 #1
Kør Google Chrome som administrator, det kan være at du ikke har de nødvendige rettigheder til at ændre startside(r).
Avatar billede thermik Nybegynder
24. oktober 2011 - 18:11 #2
Det gør ingen forskel andre bud ?

Jeg kører Windows 7
Avatar billede Kaffekoppen Nybegynder
24. oktober 2011 - 18:19 #3
Geninstaller Google Chrome. Ellers ved jeg ikke lige, hvad der kan være galt.
Avatar billede thermik Nybegynder
24. oktober 2011 - 18:22 #4
Ved du om alle mine linstillinger forsvinder så ?
Avatar billede Kaffekoppen Nybegynder
24. oktober 2011 - 18:31 #5
Det gør de, medmindre du synkroniserer dine indstillinger med din Google-konto. Svensknøgle -> Valgmuligheder -> Personlige ting -> Synkronisering.
Avatar billede store-morten Ekspert
24. oktober 2011 - 18:44 #6
Indsæt adr. her:
http://gupl.dk/667766/
Avatar billede thermik Nybegynder
24. oktober 2011 - 19:25 #7
Jeg geninstalerede Crome og slettet synkronosering så nu håber jeg det virker når jeg retter mine instillinger til..

Men den viser de sider jeg har sat ind nu ved opstart..

Smid lige et svar så du kan få point ;-)
Avatar billede Kaffekoppen Nybegynder
24. oktober 2011 - 19:31 #8
Super