Avatar billede LiseM Novice
24. oktober 2011 - 16:40 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Oister - statistik

Jeg bruger Oister mobilt bredbånd.

Nu har jeg lige fundet ud af, at man kan få to forskellige pakker: en med et forbrug på 5GB/mdr og en med 10GB/mdr.

Jeg har den med 10GB, men har måske kun brug for den med 5.

På softwaren (Mobile Partner) er der en statistikside, men jeg forstår ikke, hvad det er, der står. Er der nogen, der kan hjælpe med at tolke de data? De må vel kunne give et praj om, hvor meget, jeg har brug for.
Avatar billede pstidsen Novice
24. oktober 2011 - 16:42 #1
kan du lave et screenshot eller kopiere statistikken herind?
Avatar billede LiseM Novice
24. oktober 2011 - 17:19 #2
Data er her:

Statistik sidst nulstillet:

Dagligt:
  Oploadede data:    2 MB
  Downloadede data:  24 MB

En gang pr. måned:
  Oploadede data:    62 MB
  Downloadede data: 672 MB

En gang pr. år:
  Oploadede data:    1 GB
  Downloadede data:  11 GB

(Kan man overhovedet sætte et screendump ind her???)

Link til Oister: http://www.oister.dk/Mobilt-Bredband/
Avatar billede LiseM Novice
24. oktober 2011 - 17:23 #3
Nå ja, jeg skulle måske lige gøre opmærksom på, at jeg kun sjældent er på YuoTube og aldrig downloader film eller musik.
Avatar billede pstidsen Novice
24. oktober 2011 - 17:26 #4
Pas, de statistikker ser mærkelige ud.

Screenshot kan uploades til www.gupl.dk og linket smides herind.
Avatar billede Andyboy Nybegynder
24. oktober 2011 - 18:12 #5
Umiddelbart kan du sagtens nøjes med den på 5gb - du har jo brugt 11gb på årsbasis.
Avatar billede jesperlangarm Nybegynder
25. oktober 2011 - 18:44 #6
Ligner bestemt du uden problemer kan hoppe ned på 5 gb. Dit forbrug er jo minimalt. Ligefør du kan bruge en udbyder med kun 1gb om måneden.

http://mobiltbredbandguide.dk/
Avatar billede LiseM Novice
30. oktober 2011 - 14:25 #7
Andyboy og jesperlangarm: send svar!
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
31. oktober 2011 - 20:27 #8
Dit samlede forbrug er ikke 11 GB, det er 12.

Du skal ligge uploaded og downloaded dataforbrug sammen.

Men siden du bruger omkring 1 GB om måneden, er 5GB jo helt fint.

Jeg ville måske endda overveje et Telmore med 2GB inkluderet til 79 pr måned.
Avatar billede LiseM Novice
05. november 2011 - 15:59 #9
#8:

Tak. Det er endnu billigere end det andet.

Da de to øvrige svarere ikke har sendt svar, vil jeg bede dig gøre det.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
05. november 2011 - 17:09 #10
Du behøver ik give mig points.
Avatar billede LiseM Novice
05. november 2011 - 17:51 #11
OK og tak. #10: Du gav ellers nøglne til at aflæse statistikken :)

Lukker her.