Avatar billede 0o-mig-o0 Nybegynder
23. oktober 2011 - 09:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gennemgang af kode

Hej Kunne det tænkes der var en der ville kigge koden til min hjemmeside igennem for fejl og mangler og tilføje det?... eller hvis noget kunne laves smarter..

Jeg er nye til og lave hjemme side og dette er det næst sidste jeg mangler før jeg kan gå i gang med den engelsk version
Avatar billede webweaver Praktikant
30. oktober 2011 - 11:55 #1
Du kan jo smide en kopi af din kode på pastebin.com fx samt et link til hjemmesiden, og så kan vi kigge på det og give dig besked om hvorhenne der evt. er fejl eller plads til forbedringer. Du får mere ud af, at vi fortæller dig det, istedet for vi bare laver det for dig, hvis du gerne vil lære det :-)

Hvad ønsker du kigget igennem?
Kun PHP? Eller også HTML, CSS etc ..?
Avatar billede 0o-mig-o0 Nybegynder
09. november 2011 - 15:46 #2
Sorry mit sene svar :)

Jamen det "Hele"... er ny til og lave hjemmeside så der er sikkert noget det kan gøres smartere...

Kopi af koden det vil sige alle sider skal smiddes der ind?
Avatar billede webweaver Praktikant
09. november 2011 - 18:47 #3
Nej bare en enkelt side - forsiden f. eks. Der er formentlig mange ting som går igen på de andre sider, som du selv kan gennnemgå efterfølgende ...
Avatar billede 0o-mig-o0 Nybegynder
09. november 2011 - 19:54 #4
Jamen det er jo lavet i CSS... så der er jo ikke så meget kode i de andre sider...
Avatar billede 0o-mig-o0 Nybegynder
09. november 2011 - 19:56 #5
Så det er nok nemmer koden kommer i hel hel og jeg så får afvide hvad der er fejl og hvorfor så jeg kan rette det
Avatar billede 0o-mig-o0 Nybegynder
29. januar 2012 - 12:14 #6
Ingen kom med noget brugbart