Avatar billede astronaut123 Nybegynder
21. oktober 2011 - 21:10 Der er 4 kommentarer

Opdatering af driver.

HEj, jeg har lidt problemer med vista, jeg har lige sat driver i min bærbar, og der er lidt problemer med det, så jeg vil gerne ind og søge efter driverne, på vista, og problemet er jo, hvordan jeg går ind og lader computeren selv lede efter driverne i vista, hvordan gør man ?

På forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. oktober 2011 - 21:19 #1
Vil du lige forklare hvad du mener med dette?
jeg har lige sat driver i min bærbar

Tak :)
Avatar billede astronaut123 Nybegynder
21. oktober 2011 - 21:29 #2
Jeg har lige sat cd'en hvor driverne er i, men de virker åbenbart ikke, og jeg vil derfor gerne ind, og opdater driverne på vista. :)
Avatar billede pstidsen Novice
21. oktober 2011 - 22:54 #3
Hvad er det en driver til? Jeg gætter på det er en enhed med USB-tilslutning?? Hvis du går ind på producentens hjemmeside og går ind i support afdelingen kan du finde de nyeste drivere. Hvis du har problemer, kan du skriv hvad for en enhed du mangler driver til (PRODUCENT OG MODELNAVN!!!) og så kan vi finde den :)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2011 - 09:25 #4
#3 Det er det sandsynligvis, når du har driver cd til maskinen.
Men du kunne prøve at gå ind i enhedshåndteringen og fortælle hvad du har gule anmærkninger ved. Det gør det lettere at finde driveren du skal bruge.