Avatar billede GKHerping Nybegynder
21. oktober 2011 - 15:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Optage direkte fra TV

Hej :)

Kan man optage direkte fra et Phillips tv ( http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?ctn=32PFL5405H/05&slg=en&scy=GB ) på en ekstern harddisk via USB?
Avatar billede thov Forsker
21. oktober 2011 - 16:43 #1
Nej, du kan kun afspille fra USB drev - ikke indspille på dem.
Avatar billede GKHerping Nybegynder
21. oktober 2011 - 21:42 #2
okay tak, smid et svar :)
Avatar billede thov Forsker
22. oktober 2011 - 00:15 #3
Svar kommer her :-)

Men en hardiskoptager kan klare det, eller en computer med en 'video grabber' som denne http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5153202
Avatar billede GKHerping Nybegynder
22. oktober 2011 - 01:19 #4
Hvordan virker video grabber?
Avatar billede thov Forsker
22. oktober 2011 - 05:00 #5
Den viste grabber laver et analogt videosignal (s-video eller composite) om til en digital mpeg-2 eller mpeg-4 video.
Programmet som følger med, optager gennem en USB-port, og video'en kan gemmes på harddisk eller brændes på DVD.