Avatar billede Lyngholmen Nybegynder
20. oktober 2011 - 15:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hente jpg fra URL

Hej

Jeg har en lang lang liste med url'er som henviser til varefotos, som jeg skal hente ned som jpf. Et link = et billede, for at være på det rene ;-)

Hvordan kan jeg automatisere denne proces? Kender I f.eks. til et program hvor man kan indtaste liste alle url'erne op og så automatisk gemme i en prædefineret mappe?

På forhånd tak
Avatar billede madand Nybegynder
20. oktober 2011 - 15:42 #1
Avatar billede jokkejensen Novice
20. oktober 2011 - 15:50 #2
http://www.gnu.org/s/wget/ en lidt mere geeky løsning.
Avatar billede Lyngholmen Nybegynder
24. oktober 2011 - 18:22 #3
Point til madand
Avatar billede Lyngholmen Nybegynder
24. oktober 2011 - 18:23 #4
Tak for buddene.. madand du får pointene hvis du opretter svar...
Avatar billede madand Nybegynder
26. oktober 2011 - 11:23 #5
Svar