Avatar billede civilisten Novice
20. oktober 2011 - 12:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deling af kalender

Jeg har et problem med deling af min kalender.

Jeg kan sagtens lægge den op på office.com - men jeg kan "kun" lægge den op med de kommende 90 dage. Og det er ikke nok.

Da den skal bruges til planlægning skal den mindst kunne "kigge" et år frem - og helst 2.

Men hvordan h.... gør jeg det??

Ja - jeg kan godt se, der er mulighed for at krydse af for "Hele kalenderen" - problemet er bare, at det er nedtonet og kan ikke krydses af.

Jeg bruger:

WIN 7
Office Professionel Plus 2010

Håber der er nogen der har en løsning! :)
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. oktober 2011 - 03:58 #1
Hvor meget står din kalender til at vise i indstillinger på din maskine.
Jeg ved det ikke sikkert, men hvis din egen kalender lokalt ikke står til at vise andet end standard (90 dage), så er der indbygget logik i at du ikke kan sætte den delte kalender til at vise mere.
/ptj_11
Avatar billede civilisten Novice
22. oktober 2011 - 23:55 #2
Det lyder jo meget logisk.

Men - hvor hulen indstiller jeg det?? Når jeg går ind under indstillinger og vælger kalender er der ingen steder, hvor jeg kan/skal indstille den slags.

Når jeg synkroniserer med mobiltelefonen er der i mobiltelefonens program muligehd for at vælge f.eks. 2 år frem. Og det fungerer fint. Men lokalt? Hvor gør jeg det???

/Civilisten
Avatar billede ptj_11 Forsker
23. oktober 2011 - 17:06 #3
Jeg kender ikke 2010, men i 2007 skal du i menupunktet "Funktioner/Indstillinger-knappen "kalenderindstillinger"-knappen "Indtsillinger for ledig/optaget tid""
/ptj_11
Avatar billede civilisten Novice
20. november 2011 - 22:27 #4
Hmmm... ser ikke ud til der findes en løsning på problemet.

Har fundet en anden løsning så afslutter spørgsmålet.