Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2011 - 11:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

pc prolemer

hej derude, jeg har et stort problem md min pc. har købt ny strømforsyning corsair tx 750 v2. bundkort asus M4A88TD-M EVO.
processer AMD phenom 2 x6. grafikkort asus AMD radeon HD 6950 2GB.(køre win7) har samlet det selv og det hele køre som det skal. bare ikke når jeg skal spille. når jeg vælger at spillet selv skal vælge low. med. high eller ultra så vælger den enten high eller ultra. kommer an på spillet. når jeg så går igang med spillet så hakker det. har de driver jeg skal have, bruger, Driver Reviver. og har kørt et program der hedder burnin test hvor der heller ikke bliver vist nogle problemer. det eneste jeg ikke har skiftet ud er harddisken ved ikke om den kan være problemet. den er ikke mere end et par år gammel. og det er en seagate barracuda 7200.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. oktober 2011 - 12:26 #1
Du har valgt en kategori beregnet til fejl på eksperten.dk (Som der jo også står når du opretter spørgsmål...)

Luk her (lav svar og accepter eget svar) og opret det så i f.eks. hardware.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2011 - 12:54 #2
nå for søren da. min fejl.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2011 - 13:03 #3
fejl
Avatar billede gunfar Nybegynder
01. november 2011 - 19:44 #4
hvor finder jeg  kategori for fejl på en hp  bærbar pc
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2011 - 19:48 #5
#4 prøv med www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC hvis det er hardware relateret, eller under rette kategori under www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation hvis det er fejl med styresystemet.