Avatar billede Mette1993 Nybegynder
19. oktober 2011 - 21:42 Der er 11 kommentarer

Jeg kan ikke åbne mine billeder

Heej :)
Jeg er nyher, og jeg er lige kommet ud for noget frygteligt, jeg har lige været på ferie også kommet jeg hjem og sætter mit memo card til pc'en (windows 7) men men men? jeg kan ikke se dem ! altså jeg kan se der står at mit kort som er på 2 GB, og billederne fra sommer fylder 1,4. men jeg kan bare ikke se dem? den siger filen ikke understøttes?
Håber virkelig på i kan hjælpe !!!!
Avatar billede Mette1993 Nybegynder
19. oktober 2011 - 21:43 #1
Jeg vil så gerne se de billeder !!! ej hjæælp :(
Avatar billede jokkejensen Novice
19. oktober 2011 - 21:49 #2
Hvilket program forsøger at åbne filen, og kan du se hvad filtype det er ? - er det lykkedes før ?
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2011 - 21:51 #3
Læste i en anden tråd, hvor spørger hentede et andet program der undestøttede formatet de var gemt i, og på den måde reddede billederne.
Avatar billede Mette1993 Nybegynder
19. oktober 2011 - 21:52 #4
altså nu har jeg næsten prøvet med alle de foto programmer jeg har? Men når jeg åbner den der mappe står der at filen hedder .DCS
Avatar billede Mette1993 Nybegynder
19. oktober 2011 - 21:53 #5
hvordan kan jeg hende et program som understøtter formatet? :s
Jeg er altså en LOOSER til det med IT :s:s så håber virkelig i kan være meget pædagogiske når det kommer til forklaringer.
Avatar billede Mette1993 Nybegynder
19. oktober 2011 - 21:58 #6
Orh ! sådan ! :D

Jeg læste nogle sider på engelsk, også fandt jeg frem til en løsning.
Men tak for jeres forsøg GUYS :D
Avatar billede 220661 Ekspert
19. oktober 2011 - 22:03 #7
Mener du ikke DSC?
Har du fået dem tilbage? Og hvad var løsningen?
Avatar billede Mette1993 Nybegynder
20. oktober 2011 - 21:19 #8
Okay, nu jeg kommet ud for noget skidt igen :)

Jeg har recovered mine billeder fandt jeg ud af, og jeg har dem gemt i min lap nu, når jeg åbner mappen kan jeg se billederne, men når jeg trykker på dem og vil se dem, så er der på nogle hvor halvdelen af billedet er gråskaveret, eller sammenblandet med et andet billede, .. og jeg har prøvet at tjekke engelske hjemmesider og tjekket youtube, men uden held? what to do ? .. hjælp, der er 2.800 billeder som jeg kan se i lille format, men når jeg åbner filen er det ødelagt.
Avatar billede Kjeld09 Nybegynder
22. oktober 2011 - 09:39 #9
Find ud af hvilket program dit kamera bruger til billed behandking.
Download så dette program fra nettet.

Jeg selv bruger Sony og de gemmer dette i deres eget format.
Så jeg hentede Sony  PMB til at hente billeder og så fra memeroy card.
Den er ret universal så jeg tror den kan bruges.

M v h

Kjeld
Avatar billede Jever1970 Nybegynder
24. oktober 2011 - 00:18 #10
Hvilket kamera har du?

Kan du se dine billeder i kameraet?

Hvad hedder dit flashkort?
Avatar billede Mette1993 Nybegynder
03. november 2011 - 00:19 #11
Jeg har samsung.

Jeg kan se alle mine billeder i mit kamera, jeg har recovered alle mine billeder så de ligger alle i min lap, men jeg kan ikke se hele billeder, når ejg kører forbi dem hurtigt virker de almindelige, men når jeg trykker for at se dem i stor format, så bliver de sådan halveret med sort kant, og nogle bliver mixet sammen med hinanden og alt muligt crap ! hvad er mit flashkort? :S