Avatar billede erikker Nybegynder
19. oktober 2011 - 11:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mails smutter i udbakken og sendes ikke

Hej

jeg har et stort problem med min mailfunktion i live mail windows7, idet udgående mail via min internetudbyders server ikke kan sendes, men smutter hen i udbakken og forbliver der. Der kommer så en meddelelse om, at der ikke kan oprettes forbindelse til serveren.
Jeg kan godt modtage post via internetudbyderens mail og hotmail og gmail fungerer også fint ligesom internettet iøvrigt er ok. Jeg har kontaktet min internetudbyder flere gange og fået support, men intet hjælper. supporten siger, at når de går ind på min computer via fjernstyring virker alt ok. Jeg har fornylig fået ny computer, men problemet var det samme på den gamle, hvor det dog tidligere har fungeret fint.
hilsen erikker
Avatar billede Chr91 Nybegynder
19. oktober 2011 - 11:53 #1
Hvad står din SMTP indstillinger til i Windows Live Mail?
Avatar billede erikker Nybegynder
19. oktober 2011 - 12:58 #2
Jeg anvender interudbyderens indstillinger som er smtp.dansknet.dk, men inspireret af dit svar gik jeg ind og kiggede på indstillinger-email og fandt her, at live mail ikke var valgt som standardprogram. det gjorde jeg så og sendte  derefter en mail til mig, hvilket helt utroligt bare fungerede! Det er dagens glædelige overraskelse.

Hilsen erikker
Avatar billede erikker Nybegynder
02. april 2012 - 10:43 #3
Jeg har aldrig fået windows live email til fungere, kun hotmail som har kørt uden problemer. for nylig har installeret outlook og det fungerer også fint, men ikke live...?

hilsen erikker